northguard-product

PC-Hjälpen

  • Obegränsad hjälp, via fjärrsupport i din dator
  • Kontakta oss dygnet runt via e -post, chatt eller telefon
  • Svarar alltid inom 24 timmar
  • Få hjälp med alla dina problem
  • Vägledning och svar på frågor

Med vår PC -hjälp behöver du inte sitta med alla dina tekniska frågor och problem helt själv. Med denna lösning kan du (och resten av ditt hushåll) ringa våra tekniker på obestämd tid under våra öppettider. Har du problem med skrivaren, sparas inte dina dokument eller har du ett helt annat tekniskt problem eller en fråga? Kontakta oss så löser vi dina problem.

Få en pris eller hør nærmere.
Kontakt os

Hjälp

Check up

Förbättring

Problem?

Sitter du med ett problem på datorn som du inte kan få att fungera? Har du frågor kring din dator? Vill du inte störa dina nära och kära?

Ring!

Kontakta oss och förklara dina besvär, så hjälper en av våra duktiga tekniker dig.

Invänta

Låt våra tekniker se på problemet och svara på dina frågor så att din dator fungerar såsom du vill ha den.

Datorhjälp med gott samvete

Vi känner alla en IT-kunnig som säkert kan fixa våra problem, men vill vi störa dem i deras upptagna vardag? Många av våra kunder berättar för oss gång på gång att de också har en god vän, bekant eller familjemedlem som har egenskaperna att hjälpa dem. Den de flesta av ”IT-nördarna” som vi känner har sina egna liv att hålla koll på, och de kan inte alltid hjälpa till när det passar.

Låt oss vara din ”IT-nörd” och kontakta oss när du behöver det. Då slipper du också skuldkänslor gällande att störa en av dina kära om att få hjälp.

Vi hjälper dig med ett leende, och ger inte upp förrän alla är glada!

Fjärrsupport

Vi använder ett erkänt fjärrstyrningsprogram vid namn ConnectWise. För att våra tekniker ska kunna hjälpa dig ska fjärrstyrningsprogrammet laddas ner på din enhet. Din session kommer att vara krypterad och kommer inte att vara öppen när vi är färdiga. Det betyder att du själv ska ge oss åtkomst varje gång du behöver vår assistans. Våra tekniker kan därför inte komma och gå som de vill.

Våra tekniker har mycket strama regler för vad de får göra på våra kunders datorer, och kommer naturligtvis inte att ha tillgång till bilder, mappar eller något personligt under processen – utan att du accepterar det.

Du kommer att vara i trygga händer under hela förloppet och kan kontakta oss undertiden med diverse frågor. Om våra tekniker sitter och ordnar ditt problem själv så kommer teknikerna att ringa dig i slutändan för att ta farväl. På så sätt vet du alltid när vi har lämnat din dator igen.