NGPC.se

Välj Northguards fjärrstyrda datorhjälp (NGPC.se)

Nedan kan du ansluta dig till vår livesupport och få hjälp med datorn av en svensk specialist, som via fjärrstyrning till ditt skrivbord kan hjälpa dig med just dina IT-problem. Klicka här:

Är fjärrstyrd datorhjälp helt säkert?

Ja, det är helt säkert, och du kan avbryta hjälpen när som helst om du inte längre vill att vår IT-specialist ska ha tillgång till ditt skrivbord.

Fjärrstyrd datorhjälp är en extra service som du kan köpa till ditt abonnemang, och som kan vara en fördel för dig som ibland stöter på datorproblem, som du inte kan lösa själv.

Vi registrerar dessutom alltid de åtgärder vi vidtar på din dator. På så vis kan du se vad vår specialist har gjort på din dator, vid efterföljande frågor eller ytterligare hjälp.

Få datorhjälp från svenska IT-specialister

På Northguard är vårt uppdrag att göra det så säkert, enkelt och smidigt för alla svenska att använda sina datorer. Därför erbjuder vi datorhjälp genom livesupport som en del av vår paketlösning när du väljer Northguard Antivirus. Du kan alltid besöka NGPC.se eller klicka på länken ovan för mer information.

Datorhjälp kan behövas i många situationer, och några av de problem vi oftast hjälper till med är:

  • Ansluta en skrivare
  • Hitta program och filer
  • Installation av nya program
  • Åtgärder för långsamma datorer
  • Skapa en trådlös internetanslutning

Utmaningarna är dock långt ifrån begränsade till listan ovan. Så om du har andra problem, som du vill att kunniga svenska IT-specialister ska hjälpa dig med, kommer vi att göra vårt bästa för att hjälpa dig.

Datorproblem kan vara ett stort hinder i vardagen eftersom så mycket idag är digitaliserat. Tveka därför inte över att kontakta oss om du vill ha professionell och kunnig hjälp på din skärm. Hos oss är inga frågor eller utmaningar dumma.

Vill du köpa till fjärrstyrd datorhjälp från Northguard? Kontakta i så fall oss på (+45) 70 20 60 65 så hjälper vi dig att hitta rätt lösning för dina behov.

Obegränsad hjälp och svar inom 24 timmar

Om du har valt PC-hjälp som en del av ditt Northguard-abonnemang finns det ingen gräns för hur mycket fjärrhjälp du kan få. Många människor upplever regelbundet problem med dator och det är därför helt okej att behöva hjälp flera gånger i veckan eller till och med under en dag.

Du kan alltid skriva till oss antingen via e-post eller via webbplatsens chatt och du kan naturligtvis även ringa vår support inom våra öppettider. Vi kommer överens om en tid då vi kopplar ihop din dator med oss på NGPC.se och därefter kan vi hjälpa dig.